Altena Consultancy

Logo Altena-CONSULTANCY PMS.jpg

De dienst Altena Consultancy wordt uitgevoerd door ervaren consultants met meer dan 12 jaar werkervaring,  Vanaf 2003 bieden we onze diensten aan.

Consultancy richt zich op het gebied van Organisatieverbetering, Projectadvisering en inkoopadvisering. Hierbij wordt waar nodig ook praktische invulling aangegeven in de vorm van operationele support om daadwerkelijk de adviezen door te voeren.

  Consultancy

De volgende consultancy en adviesopdrachten zijn uitgevoerd:

Consultancy Procesmanager Assemblage bedrijf Procesverbetering inkoop- en logistiek.
Consultancy Consultant WTB/E installaties Adviesbureau Ondersteuning voor aanbesteding van Onderhoud WtB en elektro-technische installaties.
Consultancy Consultant Energieadvies bureau Marktonderzoek voor verkoop producten
Consultancy Consultant Gas leverancier Marktonderzoek voor nieuw aan te bieden dienst
Consultancy Consultant Productiebedrijf Onderzoek naar centralisatie inkoop.

De volgende opdrachten zijn uitgevoerd in de periode  2003 – 2015:

Periode Functie Bedrijf Opdracht
Interim Manager projectenbureau Telecombedrijf Aansturen van 20 Engineers en projectleiders voor Telecomprojecten
Interim Directeur Reisbureau Begeleiding opstart activiteiten, marketing en verkoop, business partners benaderen, certificering regelen.
Interim Projectmanager Productiebedrijf additieven veevoeder Projectmanagement oplevering productielijnen voor poeders.
Interim Projectmanager Productiebedrijf melkproducten Projectmanagement van aanbestedingsproject voor besturingssysteem van productielijnen, inclusief onderhoudscontract.
Interim Projectmanager Electronicafabrikant Inventarisatie en analyse facilitaire contracten bij 5 fabrieken in Polen.
Interim Hoofd Inkoop productiebedrijf Productiebedrijf hygieneproducten Onderzoek en doorvoeren van efficiency van 3 afdelingen inkoop, magazijn en administratie. Leidinggeven teams
Interim Contractmanager Telecombedrijf Inkoop van telecomsystemen voor de Koninklijke Marine.
Interim Projectmanager ICT Projectbegeleiding en contractmanagement voor implementatie van procesautomatiseringssysteem bij productiebedrijf
Interim Manager Inkoop Ministerie Reorganiseren en centraliseren van de facilitaire inkoop. Processen stroomlijnen structureren tot een professionele inkoopafdeling. Leidinggeven 15 FTE.
Interim Hoofd inkoop Productiebedrijf Hygiene producten Uitbouwen en leidinggeven aan centrale inkoopafdeling met procedures en professionele projectinkoop
Interim Projectmanager Energiebedrijf Oplossen van crisissituatie IT-afdeling. Opzetten van projectorganisatie, structurering en leiding geven

Heeft u behoefte aan ondersteuning, neem contact op voor meer informatie.

Organizing en support – Professional organizing

Wij helpen u met organiseren, get things done!

Wij helpen u met organiseren, get things done!

Dienstvorm Functie Bedrijf Activiteiten
Operationeel Support Organizer Stichting Archiveren, procedurebeschrijvingen
Operationeel Support Organizer W&S bureau Organiseren en plannen verhuizing
Consultancy Consultant Verhuurorganisatie MKB Voorbereiden beurs en deelname
Operationeel Support Organizer Stichting Organiseren en plannen verhuizing
Training Trainer Machinefabrikant Timemanagement training
Consultancy Consultant Bibliotheek Herinrichting magazijn en werkplekken
Training, Operationeel Support Trainer, Organizer Verhuurder atelierruimte TimemangementWerkplekorganisatie
Operationeel Support Organizer Ondernemer creatieve sector Archiveren en her-inrichting zakelijke administratie
Consultancy, Operationeel Support Consultant,Organizer Scheepsbouwer Optimalisatie e-mailarchiveringEenduidige werkwijze gehele afdeling (25 fte)
Consultancy Consultant Evenementenorganisatie TimemanagementMarketing actieplan vastleggen
Consultancy, Operationeel Support Organizer Adviesburo gebouwenbeheer Vastleggen werkprocedures herinrichting PC’stimemanagementArchivering
Operationeel Support Organizer Stichting Inrichting financiële administratieStructurering werkwijze penningmeester
Consultancy, Operationeel Support Organizer Scheepsbouwer Structuur en borging aanbrengen in werkwijze InkoopafdelingArchivering en digitalisering inkoopafdeling
Consultancy, Operationeel support Organizer Reisbureau Verhuizing en inrichting nieuw reisbureau

Diensten die wij aanbieden:

Organisatie: Procesverbetering, knelpunten oplossen, structuur werkwijze aanbrengen en borgen Assessments en rollenspelen Werving & Selectie, Interim
Sales Training personeel Telefonische acquisitie, Presentatie-, demonstratie- en gesprekstechnieken, Omgaan met bezwaren, AfsluitenAssessments Opzetten van Sales en Marketingstrategie en actieplannen. Begeleiding hierin geven.
Inkoop Inkoopadvisering Organisatorisch: centralisatie of decentraal; proces en communicatiewijze Werving & Selectie personeel / Assessments met rollenspelen Interim en detachering
Projectmanagement Opzetten en begeleiden van nieuwe projecten Assessments met rollenspelen
Organizing en  Operationele support Praktische support op administratie, boekhouding, overig organisatiesupport Training timemanagementTraining werkplekbeheer Digitaliseren en archiverenInrichting EmailarchiveringArchivering dossiersInterne verhuizingenWerkplek ordenenDossiervorming